Procter & Gamble, Covid-19 pandemiyasının FMCG-nin marketinq xərclərini azaltmaq əvəzinə istehlakçılara markalarını və faydalarını “xatırlatması” vaxtı olduğuna inanır.
Üçüncü maliyyə rübü üçün analitiklərə etdiyi telefon danışığında maliyyə direktoru (CFO) John Möller, bəzi sektorlarda şirkətlərin media dəstəyini azaltmaqdan bəhs edərkən, P&G-nin “ikiqat artırdığını” söylədi. Bu, bir çox məhsula media tələbi və istehlakı artdıqca baş verir.
P&G, gözəllik, səhiyyə və uşaq məhsulları kimi kateqoriyalarda marketinq xərclərini artırdı. Ümumilikdə, marketinq investisiyaları rüb ərzində baza səviyyəsində 190 punkt artdı.
“Bu, istehlakçılara markalarımızdan qazandıqları üstünlükləri və onlara necə xidmət etdiklərini və ailələrinin ehtiyaclarını xatırlatmaqda böyük bir artıdır. Yəni indi efirdən ayrılmağın vaxtı deyil .
Yazar: Sarah Vizard&Molly Fleming