İpsos “2022-ci ildə Dəyişən İstehlakçı Trendləri və Yüksək Sosial-iqtisadi Qrup Böhranı” məlumatlarını nəşr etdi. Araşdırılanlara görə AB qrupunda yaşam standartlarından məmnun olanların sayı azalarkən, iqtisadi vəziyyətin daha da pisləşəcəyini düşünənlərin sayı artır.
Araşdırmalar göstərir ki, ev təsərrüfatlarında daha az əyləncə, daha az alış-veriş kimi davranışlar ölçülür, xərclər mümkün qədər minimuma endirilir, məhsul çeşidi daralır. Bəzi məhsul və xidmət qruplarında edilən xərclərin “gözlə və gör” strategiyası ilə məhdudlaşdırma zolağında olduğu qeyd edilən araşdırmada, ümumi istehlak xərclərinin azaldığı və büdcə daxilində müxtəlifliyin payının dəyişdiyi görülür.
İlk Dəfə Fərqli Məhsul Alışlarının Sayı Azaldı
Araşdırmaya görə, 2022-ci ilin ilk 10 ayında ev təsərrüfatları tərəfindən alınan müxtəlif məhsulların sayı ilk dəfə azalıb. Keçən illərdə həmişə artan tendensiyada olan müxtəlif məhsul alışlarının sayı ilk dəfə azalıb. Bu, ev təsərrüfatlarında məhsul müxtəlifliyinin azaldığını göstərdi.
Narazılıq 49 faizdən 69 faizə yüksəlib
Keçən ilin dekabr ayında AB qrupunda həyat standartlarından razı olmayanların nisbəti yüzdə 49 olub ki, bu da Türkiyə ortalamasının altında olub. Bununla belə, avqustun sonunda aparılan sorğuda AB qrupunda narazılıq nisbəti Türkiyə ortalamasından 5 bal yuxarı olmaqla yüzdə 69-a yüksəlib. Araşdırmaya görə, Türkiyədə şəxsi iqtisadi vəziyyətlərinin yaxın bir neçə ayda daha da pisləşəcəyini düşünənlərin nisbəti 2021-ci ilin dekabrında olan 62 faizdən 54 faizə enib. Aİ qrupunda şəxsi iqtisadi vəziyyətə pessimist baxış eyni dövrdə 59 faizdən 60 faizə yüksəlib.
Mənbə: www.gidaperakendecileri.org