CO-BRANDING – Birgə markalaşma, hər hansı bir mal və ya xidmət üzərində bir çox marka adından istifadə edən bir marketinq strategiyasıdır. Marka ortaqlığı olaraq da bilinən “co-branding”, adətən, ən az iki şirkətin markasını əhatə edən bir neçə fərqli marka işbirliyini əhatə edir. Burada hər marka özünəməxsus loqolar, marka identifikatorları və rəng sxemlərinin köməyi ilə yeni bir marka yaratmaq üçün öz fikirlərini ortaya qoyur.
Birgə markalaşmanın məqsədi, istehlakçıları onlar üçün daha çox mükafat ödəməyə məcbur etmək üçün bazar gücünü, marka məlumatlarını və iki və ya daha çox marka imzasını birləşdirməkdir.
Müştərək marka müştəri bazalarını, gəlirliyini, bazar payını, müştəri sədaqətini, marka imicini və xərc qənaətini artırmaq istəyən bir çox müəssisə üçün faydalı bir strategiyadır. Pərakəndəçilər, restoranlar, avtomobil istehsalçıları və elektronik istehsalçılar kimi bir çox fərqli iş növü hər markanın özünəməxsus üstünlüklərinə əsaslanaraq bu strategiyadan istifadə edirlər. Bu strategiya bazar payı qazanmağı, gəlir axınını artırmağı və müştəri məlumatlarının artırılmasını dəstəkləyir.
Şirkətlər “co-branding” marka tərəfdaşlarını çox diqqətlə seçməlidirlər. Bir şirkət başqa bir markayla qurduğu əlaqədən nə qədər faydalana bilərsə, bir o qədər də zərər çəkə bilər.
Marka və marketinq mütəxəssislərinə görə dörd fərqli marka strategiyası mövcuddur.
- Market penetration strategy (Bazarın nüfuz strategiyası) – Tərəfdaşın və ya birləşmiş iki firmanın mövcud bazar payını və marka adlarını qorumağa çalışan mühafizəkar strategiya.
- Global brand strategy (Qlobal marka strategiyası) – Bütün müştərilərə vahid, mövcud bir qlobal brend ilə xidmət göstərməyə çalışır.
- Brand reinforcement strategy (Marka möhkəmləndirmə strategiyası) – Yeni marka adının istifadə olunması.
- Brand extension strategy (Marka genişləndirmə strategiyası) – Yalnız yeni bazarda istifadə ediləcək yeni ortaq marka adının yaradılması.
“Co-branding” və “Co-marketing” oxşar anlayışlardır. Hər ikisi də marketinq səylərini gücləndirməyə çalışan markalar arasında ortaqlığı əhatə edir. Lakin necə icra olunduqlarına görə bir-birlərindən fərqlənirlər. Birgə marketinq iki tərəfdaşın marketinq səylərini uyğunlaşdırır, lakin yeni bir məhsul və ya xidmətin yaranması ilə nəticələnmir.