DUMPING – Beynəlxalq ticarət kontekstində istifadə olunan bir termindir. Bir ölkə və ya bir şirkətin bir məhsulu xarici bazara daxili bazardan daha aşağı qiymətə ixrac etməsidir. Bu, bir məhsulun əhəmiyyətli miqdarda ixrac həcmlərini əhatə etdiyindən məhsul istehsalçısını və ya idxalçı ölkədəki istehsalçını maddi cəhətdən təhlükə altında qoyur.
“Dumping”, qiymət ayrı-seçkiliyinin bir növü hesab olunur. İstehsalçı xarici bazara daxil olan bir məhsulun qiymətini ölkədəki daxili müştərilər tərəfindən ödənilən qiymətdən aşağı səviyyəyə endirdikdə meydana gəlir. Bu, idxal bazarında rəqabət üstünlüyü əldə etmək məqsədilə qəsdən qəbul edilir.
Burada əsas üstünlük ədalətli olmayan məhsul qiymətləri ilə bazara giriş edə bilmək qabiliyyətidir. İxrac edən ölkə məhsulların istehsal dəyərindən aşağı satıldığı zaman ortaya çıxan zərərləri tarazlaşdırmaq üçün istehsalçıya bir subsidiya təklif edə bilər. Bu zaman ən böyük dezavantaj subsidiyaların davamlı ola bilməsi üçün zaman keçdikcə çox baha ola bilməsidir. Əlavə olaraq, bazar fəaliyyətinin bu formasını məhdudlaşdırmaq istəyən ticarət tərəfdaşları mallardakı məhdudiyyətləri artıra bilər ki, bu da ölkəyə ixrac xərclərinin artmasına və ya bir ölkənin idxal edəcəyi miqdarda məhdudiyyətlərə səbəb ola bilər.
“Dumping” bir çox ticarət müqavilələrində məhdudlaşdırılır. İki ölkənin bir ticarət müqaviləsi yoxdursa, o zaman aralarında ticarət “dumping”-nə xüsusi bir qadağa yoxdur.