Dünya COVID-19 yayılması ilə dəyişməyə davam edərkən, elektron ticarətdəki koronavirus təsiri gündən-günə artır. Su sifarişlərində 20 litrlik məhdudiyyət və tez xarab məhsullardan imtina kimi bir çox bazar markasında dəyişiklik müşahidə edildi. Düşünürəm ki, A101-in onlayn bazar sisteminə əlavə edilməsi sənaye üçün vacib addım idi. Qonşu ölkədə koronavirusun (Covid 19) meydana gəlməsi ilə bütün bu dəyişikliklər ciddi sürət qazandı və yeniləri əlavə olundu.
Bu gün bir çoxlarınızın tanıdığınız Migros, Carrefour kimi onlayn alış-verişdə aparıcı bazarlardan başqa, Hepsiburada, Gittigidiyor, n11.com kimi onlayn pərakəndə satıcılar, Ofix, Avansas kimi ofis ləvazimatları və hətta istehsalçı şirkətlər #EvdeKal deyərək onlayn alış-veriş təklif edirlər. Bu müddətdə sosial mediada yayımlanan onlayn alış-veriş reklamları artdı.
Onlayn alış-verişə gəldikdə, ağla gələn ilk veb səhifələrdən biri olan Trendyol, supermarketi öz kateqoriyalarına əlavə etməklə gələcəyi təxmin edir.
Elektron ticarətdə koronavirusun təsiri ilə bəzi e-ticarət saytları qapıda ödəmə seçimini əlavə etdilər. Qapıda ödəmə seçimi xüsusilə vacib bir seçimdir. Çünki hələ də internetdə kredit kartından istifadə etməkdən çəkinən ciddi bir seqment var. Digər tərəfdən, qapısında ödəməni alış-veriş üçün çıxaran və onlayn ödəmənin gigiyenik olduğunu vurğulayan bazarlar var.
Yerli bazarlar da onlayn alış-verişə sürətli keçid etməklə məhsulları istehlakçılara çatdırmağa başladı. Bir web sayt qura bilməsələr də, İnstagram üzərindən sifariş almağa başladılar. Telefon nömrələrini sosial mediada paylaşaraq bu prosesi də telefonla istiqamətləndirirlər.
Fərdlər koronavirus üçün karantin prosesində istehsal etdikləri məhsulların sayını, çəkisini və sayını, həcmini artırmağa başladılar. Onlayn alış-verişdən istifadə edə bilməyən yaxınları valideynləri üçün onlayn alış-veriş etməyə və onları ünvanlarına çatdırmağa başladılar.
Koronavirus evdə qalan istehlakçıların onlayn alış-veriş vərdişlərini necə dəyişir?
Evdə vaxtın artması ilə müştərilərimizin təməl yeməklərdən təmizləyici məhsullara qədər bir çox ehtiyaclar üçün verdiyi sifarişlərdə artım oldu. Bu yolla, çöldə təmas minimuma endirilərkən, alış-verişlərini asanlıqla və bir çox məhsul qruplarına daxil olaraq edə bilərlər. Bu müddətdə valideynlərin başqa bir şəhərdə yaşayan uşaqları üçün, böyüklər isə uzaq valideynləri üçün alış-verişində artım müşahidə olunur.
Ən sifarişli məhsullar hansılardır?
Bu proses dünyanın müxtəlif ölkələrində baş verdikdə, həm təchizatçıların əməkdaşlığı, həm də şirkətlərin proqnozlarına müəyyən hazırlıqlar olundu. Məlum hadisələrdən əvvəl əsas məhsul ehtiyatları artırıldı. Bu müddətdə ən sifarişli məhsullar; meyvə – tərəvəz, qəhvə, mineral su, süd, su, yaş salfetlər, makaron, çörək, yumurta, un və düyü.
Kontaktsız çatdırılma nə dərəcədə maraqlıdır? Sifarişlərdə virus narahatlığı olan insanların müsbət / mənfi reaksiyaları hansılardır?
Müştərilər veb saytından və ya tətbiqetmədən etdikləri alış-veriş üçün onlayn ödəyirlər və məhsullarını seçdikləri mağazadan istədiyiniz vaxt intervalı ilə alırlar.Evə çatdırılma sifarişlərində sosial məsafəni qorumağa diqqət yetirilir. Müştərilərin qapıları döyülür, çantaları qapının önünə, döşəməyə qoyulur. Kontaktsız çatdırılma seçimini qeyd edən müştərilərin seçimlərinə əsasən, çantaları birbaşa qapılarına asılır və ya qapını döymədən buraxılır. Bu müddətdə, mövzunu minimuma endirmək üçün qapıda ödəmə seçimi ləğv edildi.
Düşünürəm ki, bu proses bizə çox şey əlavə edəcəkdir. Xüsusilə gigiyena məsələsində daha bir neçə addım atacağıq. Bəlkə də ilk dəfə bəzi evlərə dezinfeksiyaedici və s. məhsullar girməyə başladı. Əlbəttə ki, əl kremindən daha çox istifadə etdik. Çörəklər və s. paketsiz məhsullar qablaşdırılacaq, evə gələn paketləri silməyi öyrənəcəyik. Onlayn alış-veriş edənlərin sayı artdı və daha da artacaq. Onlayn alış-verişin bizi paketləri daşımaqdan qurtarmağın ən böyük üstünlüyü olduğunu başa düşəcəyik. Artıq stoklamanın çox yaxşı bir şey olmadığını, məhsulların pozulma müddətlərini, saxlama şərtlərini öyrənəcəyik. Onlayn alış-veriş sayəsində bəlkə də, bazarlarda sərf etdiyimiz vaxtlarımızı kitab oxumaq üçün sərf edəcəyik.
Hörmətlə,