1965-ci ildə “Pepsi-Cola” markasının baş direktoru Donald Kendall və “Frito-Lay” markasının baş direktoru Herman Lay, ən yaxşı kolanın yanında təqdim olunan mükəmməl duzlu qəlyanaltılar təqdim edən bir şirkət tanıtdılar. Onların bu təşəbbüsü “PepsiCo” şirkətini dünyanın ən qabaqcıl qida və içki şirkətlərindən birinə çevirdi.
“PepsiCo” məhsulları dünyanın 200-dən çox ölkəsində istehlakçılar tərəfindən gün ərzində dəfələrlə istifadə olunur. “PepsiCo”, 2019-cu ildə “Frito-Lay”, “Gatorade”, “Pepsi-Cola”, “Quaker” və “Tropicana” kimi bir-birini tamamlayan qida və içki portfelləri ilə 67 milyard dollardan çox xalis gəlir əldə etdi. Məhsul portfelində illik gözlənilən pərakəndə satışda hər biri 1 milyard dollardan çox məhsul istehsal edən 23 marka da daxil olmaqla çoxsaylı ləzzətli qida və içkilər var. Şirkətin əsas məqsədi qida və içki sahəsində qlobal lider olmaqdır.
“PepsiCo” markasının tarixi 1898-ci ildə Caleb Bradham adlı şəxsin pepsi-cola yaratdığı və onu aptekə gələn müştərilərə təqdim etdiyi andan başlayır.