Qlobal bazar araşdırma şirkəti Euromonitor International ‘Top 10 Global Consumer Trends 2020’ hesabatını açıqladı. İllik hesabat, şirkətin istehlakçı davranışını müəyyənləşdirəcəyinə və növbəti ildə iş strategiyalarına təsir göstərəcəyinə inandığı tendensiyalarını açıqlayır.
Bu tendensiyaların hər birini Covid-19 pandemiyası yaratdı, təsir etdi və ya sürətləndirdi.
1. Daha yaxşı qurmaq: 2021-ci ildə istehlakçılar üçqat xətt olan – insanları, planeti və gəlirləri dəstəkləyən məqsədyönlü təşəbbüslər gözləyirlər. Mütəxəssislərin təxminən 70% -i Covid-19-a nisbətən istehlakçıların davamlılığının olmasını daha çox gözləyirlər.
2. İstək rahatlılığı: Müxtəlif və spontan hallarda pandemiya öncəsi həyatın asanlığı üçün artan bir istək var.
3. Açıq oasiz: İstehlakçılar təbiətlə yenidən əlaqə quracaq, istirahət etmək və təhlükəsiz şəkildə sosiallaşmaq üçün açıq hava məkanlarına üz tutacaqlar.
4.Figital reallıq:İnsanlar evdə bağlı qalmaq, kərpic və məhsul satış məntəqələrində daha təhlükəsiz prosedurları asanlaşdırmaq üçün rəqəmsal vasitələrdən istifadə edəcəklər.
5. Zamanla oynamaq (Zamanlama): İstehlakçılar yeni bir rahatlıq qazanır, fəaliyyətlərini qeyri-adi qaydada olaraq zamanın tələblərinə uyğun olaraq planlaşdırırlar.
6. Narahatçılıq və üsyankarlıq (qiyamçılıq): İnsanlar mediaya və hökumətə (dövlətə) inamsızlıqla dezinformasiyaya qarşı çıxaraq ehtiyaclarını hər şeydən üstün tuturlar. 2020-ci ildə qlobal istehlakçıların 29% -i siyasi və sosial məsələlərdə fəal iştirak etmişdirlər.
7. Təhlükəsizliyə qapanmaq (qapılmaq): Təmassız xidmətlərə, sanitariya standartlarına, gigiyena və immunniteti artıran məhsullara tələb var.
8. Silkələmək və qarışdırmaq: İstehlakçılar həyata və zehni dayanıqlılığa daha yaxşı qovuşmaq üçün prioritetləri yenidən qiymətləndirəcəklər. Keçən il depressiya və mental sağlamlıq, qlobal istehlakçıların gündəlik həyatının 73% -inə orta və ya ağır təsir göstərmişdir.
9. Düşüncəli iqtisadçılar (qənaətçilər): Sərfəli məhsul və xidmətləri satın almaq üçün əlavə dəyəri hesablayaraq istehlakçılar büdcəni daha ehtiyatlı planlaşdırır.
10. Yeni məkanlarda iş yerləri: İnsanlar yeni iş və həyat balansını tapırlar, çünki məsafədən əməkdaşlıq ənənəvi ofis mühitini yenidən müəyyənləşdirir. Qlobal istehlakçıların yarısından çoxu əvvəllər iş, məktəb ilə şəxsi həyat arasında sərt bir sərhəd var idi.
Euromonitor International-ın həyat tərzi şöbəsinin rəhbəri Alison Angus deyir ki, “2021-ci il mühüm bir il olacaq”. “Bu isə ortaya çıxmaqda olan istehlakçı tendensiyalarına strategiyaların uyğunlaşdırılması, müəssisələrə gözlənilməz şeylərə dözmək və çətinliklərin öhdəsindən gəlmək üçün güc verəcəkdir.”