Türkiyənin ilk pərakəndə media şirkəti olan Mimeda’yı quran Migros, marketinq dünyasında yeni bir addım atdı. Məlumat inteqrasiya edilmiş ünsiyyət kanalları olan yeganə marketinq platforması olan Mimeda, markaların doğru hədəf auditoriyası ilə doğru yerdə və doğru zamanda görüşməsini təmin edir.
İstehlakçıların dəyişən ehtiyaclarını və tələblərini araşdırarkən fərqli ünsiyyət kanalları ilə paylaşılan reklamların təsirini ölçmək üçün bir çox media vasitəsindən istifadə edərək, Migros, Türkiyə media sektorunda əlavə dəyər yaradacaq, məlumatlara inteqrasiya olunmuş yeni bir marketinq platformasını istifadəyə verdi. Məlumatları, ünsiyyət kanallarını və reklam texnologiyasını birləşdirən Mimeda, markaları doğru sahədə və doğru hədəf kütləsi ilə bir araya gətirmək xidmətini təklif edir.
Mimeda İcraçı Direktoru Kına Demirel, “Mimeda marketinq platformasının 5 əsas bölmə və 15 fərqli ünsiyyət kanalı var. İşlədiyimiz markaların doğru kanal vasitəsilə doğru hədəf kütləyə çata bilməsi üçün bütün lazımi tədbirlərin xüsusi bir komanda ilə həyata keçirilməsini təmin edirik. Mimeda’nın marketinq platformasında mağaza içi ünsiyyət, sosial media kanalları və tematik kanallardan 3 qat daha çox insana giriş imkanı verən MigrosTV-dən Türkiyənin ilk markalı esports platformasına və 120.000-dən çox marka elçisinə çatmaq mümkündür. Bizi digər platformalardan fərqləndirən ən vacib xüsusiyyətimiz, media büdcəsindən səmərəli istifadə edilib -edilməməsinin ölçülməsini təmin etməyimizdir. Əlavə olaraq, təkcə onlayn olaraq deyil, həm də işlədiyimiz markaların fiziki mağaza satışları üçün də vahid hesabatlar verə bilən yeganə quruluş bizik. Beləliklə, markalar reklam xərclərini ən doğru şəkildə optimallaşdıra bilərlər ”.
İş ortaqlarının müştəri sayını ən azı 2 dəfə artırmaq məqsədi daşıyır.
Reklam fəaliyyətlərinin düzgün istifadəsini dəstəkləyən Mimeda, tərəfdaşlarının reklam büdcələrindən maksimum ROAS əldə etməsini və müştəri sayını ən az 2 dəfə artırmağı hədəfləyir. Sonrakı dövrdə; Migros-un onlayn kanalları, Virtual Market və Migros Dərhal özəlləşdirilmiş reklam kanalları vasitəsi ilə yeni bir marketinq təcrübəsi təqdim etmək, eyni zamanda Türkiyənin keyfiyyətli məzmun istehsal edən nəşriyyatları ilə birlikdə məlumatlara inteqrasiya olunmuş yayımları başlatmaq planlaşdırılır.
Mənbə: https://pazarlamasyon.com/