TARGET MARKET – Hədəf bazar, bir şirkətin məhsul və xidmətlərini satmaq istədiyi bir qrup potensial müştəriyə aiddir. Bu qrupa bir şirkətin marketinq səylərini yönəltdiyi xüsusi müştərilər də daxildir. Hədəf bazar, mal və ya xidmət üçün ümumi bazarın bir hissəsidir.
Bir mal və ya xidməti satmağın müvəffəqiyyətinin əsas hissəsi, kimə müraciət edəcəyini və nəticədə kimin alacağını bilməkdir. Buna görə müəssisələr hədəf bazarını müəyyənləşdirmək üçün çox vaxt və pul sərf edirlər. Çünki bütün məhsul və xidmətlər bütün istehlakçılar üçün nəzərdə tutulmayıb.
Hədəf bazarları yaş, yer, gəlir və həyat tərzinə görə bölünür. Müəyyən bir hədəf bazarını müəyyənləşdirmək bir şirkətə müəyyən bazar faktorları daxilində satışa və marketinq səyləri ilə müştərilərə çatmaq və onlarla əlaqə qurmaq imkanı verir.
Hədəf bazarının sınanması çox vaxt məhsul çıxmazdan əvvəl baş verir. Sınaq mərhələsində bir şirkət məhdud məhsul yayımlarından və fokus qruplarından istifadə edə bilər ki, bu da məhsul menecerlərinə məhsulun hansı cəhətdən daha güclü olduğunu hiss etmələrinə imkan yaradır. Bir məhsul buraxıldıqdan sonra şirkət satış izləmə müştəri sorğuları və şirkətin müştərilərinin nə tələb etdiyini anlamasına imkam verən müxtəlif fəaliyyətlərlə hədəf bazarının demoqrafik göstəricilərini izləməyə davam edə bilər.