Yaponiyada fəaliyyət göstərən supermarketlər, pandemiya dövründə yeni müştərilərin sədaqətini qazanmaq üçün və sadiq müştərilərini itirməmək üçün hərəkət fəaliyyətlərini artırıblar.
Ən məşhur supermarket şəbəkələrindən biri olan “Aeon Co”, müştərilərin sifariş sistemi vasitəsilə onlayn sifariş etdikləri əşyaları ala biləcəyi geniş miqyaslı bir xidmətə başladı.
Şirkət, müştərilərinə məhsulların daxili çatdırılma xidmətindən daha ucuz qiymətə iki saat ərzində çatdırıldığı bir xidmət təqdim etməyi bacardı. Pandemiya dövründə bu xidmət 180 Aeon mağazasında və ölkədəki digər mağazaların da təxminən yarısında təklif olunub.
“Cookpad” adlanan bu sistem bir dəfəyə qədər 50 nəfərin sifariş etdiyi məhsulları çatdırmağa qadirdir. İnsanlar sifariş etdikləri məhsulları dəmir yol stansiyalarında, apteklərdə və digər yerlərdə qurulmuş ortaq soyuduculardan ala bilirlər.