Yeni İstehlakçının Yeni Tənliyi
PWC (çoxmillətli peşəkar xidmətlər şəbəkəsidir) Türkiyə və İpsos iş birliyi ilə həyata keçirilən “İstehlakçı Rəyinin Tədqiqi 2022” nəşr etdi. Çoxlu kanalın artıq vazkeçilməz olduğu pərakəndə sektorunda təcrübə, alıcılıq qabiliyyəti və davamlılıq Türkiyədəki istehlakçıların gözləntilərə təsirini davam etdirir. Yəni, gözləntiləri daha yaxşı başa düşmək və bu istiqamətdə öngörüləri müəyyən etmək səbəbi ilə edilən araşdırma ,çətinləşən iqtisadi vəziyyətin istehlakçıların davranışlarına da təsiri ortaya çıxır.
İstehlakçı Rəyinin Tədqiqi 2022-yə görə ,Türkiyədə makroiqtisadiyyatın inkişafını mənfi qiymətləndirən istehlakçıların nisbəti yüzdə 50-dən 71-ə yüksəldi. Yəni hər 10 istehlakçıdan 7-si gələcək 10 ildə makroiqtisadiyyatla bağlı ümidsiz və mənfi yöndə düşünür.Buna qarşı şəxsi iqtisadiyyat qiymətləndirmədə bu nisbət 37% səviyyəsində qaldı.İstehlakçıların 40%-i iqtisadiyyatın gələcək 10 ildə daha yaxşı olacağına qatılmasa da ,bu nisbətin 2006-ci ildən bəri ilk dəfə iqtisadiyyatın daha yaxşı olacağına inanların sayının çox olduğu görüldü.
Daha Ucuz olduğu düşünüldüyü üçün Rəqəmsal kanal istifadəsi gedərək artır
Hesabatda yer verilən nəticələrə baxıldığında , kateqoriyadan asılı olaraq hər 10 istehlakçının ortalama 6-sı mobil cihazlardan və ya bilgisayardan alış-veriş edir.Rəqəmsal kanalların ən çox seçim edilən kateqoriyaların yaşayış yeri ,nəqliyyat və əyləncə olduğu görülərkən həm alış-veriş seçimlərinə təsiri ,həm də məlumat kanalı və satınalma kanalı olaraq istifadəsi,yeni nəslin istehlakçı seqmentinə daxil olmasıyla sürətlə artması və genişlənməsi görülür.
Rəqəmsal kanalların seçim edilmə səbəblərindən biri “daha ucuz olduğunu düşünürəm” təklifi gəlir.Məhsul çeşitliliyi və qiymət qarşılaşdırılma asanlığı və avantajı isə digər vacib amillər…
Rəqəmsal kanalların ən vacib amillərindən biri də təslimat üçün hər hansı bir ödəmə edilməsi təşkil edir.
Ticarət mərkəzləri məlumat və təcrübə mərkəzlərinə çevrilir
Market alış-verişi,geyim və istehlakçı elektronika /elektrikli ev alətləri kateqoriyasında istehlakçı ,ticarət mərkəzini hal- hazırda vacib məlumat almaq kanalı olaraq görür. İstehlakçı elektronikasında ən çox seçim edilən satınalma kanalları 67%-i ilə ticarət mərkəzləri,44%-i ilə mobil telefondan onlayn alış-veriş 30%-i ilə bilgisayardan onlayn alış-veriş olaraq sıralanır.
Elektrikli ev alətlərində də satınalmada seçim sıralaması eyni olmaqla yanaşı ticarət mərkəzlərinin payı 73%-i yüksələrkən ,mobil telefondan onlayn alış-veriş 40%-i və bilgisayardan onlayn alış-veriş də 25% olaraq qeydə alındı.
Market alış-verişində istehlakçıların 81%-i məlumat məqsədli ticarət mərkəzi ziyarət edərkən ,geyim kateqoriyasında satınalma kanalı olaraq,hər 15 istehlakçıdan 7-si ticarət məzkəzlərini ,5-i mobil telefondan onlayn alış- verişi və 3-ü bilgisayardan onlayn alış-verişi seçim edir.
Önə çıxan Trendlər
Araşdırma nəticələrinə görə önümüzdəki zamanda etibarlılğını qoruyacaq və get-gedə önəm qazanacaq öndə gedən trendlər 5 başlıqda qarşımıza çıxır.
- Çətinləşən iqtisadi vəziyyətin istehlakçıların alıcılıq qabiliyyətinə təsiri
- Yeni nəsillə bərabər get-gedə artan rəqəmsal kanal istifadəsi
- Ticarət mərkəzləri məlumat və təcrübə mərkəzlərinə çevrilməsi
- Trend texnologiyalarının qəbulu ilə bağlı gözləntilərin altda qalması
- Davamlılığın artan əhəmiyyəti
PWC Türkiyə , İstehlakçı Rəyinin Tədqiqi 2022 hesabatına görə çətinləşən iqtisadi vəziyyət istehlakçıların davranışlarına təsir edir. Dövrün pərakəndə sektoru üçün mənfi düşüncə olacağına diqqət çəkən PWC Türkiyə Pərakəndə və İstehlakçı Məhsulları Lideri Adnan Akan ,”Eyni anda qiyməti daha sonra artar deyə yüksək satışı və inflyasiya səbəbilə alıcılıq qabiliyyətinin azaldığını gördük. Çətinləşən iqtisadi vəziyyəti dəbdəbədə bu qədər görmürük,daha çox hazır geyim və qidada təsiri var “dedi.
İstehlakçılar Tələblərini Önə çəkir
Qlobal miqyasda yüksek inflyasiya ,ölkəmizdə də istehlakçılar müəyyən kateqoriyalara üstünlük verir, onun tələblərini irəli sürməsinə səbəb olur.İstehlakçılar tələb etdikləri məhsul və xidmətlərlə bağlı məlumat aldıqları kanallardan birbaşa alış-veriş etmək əvəzinə,alış-veriş qərarlarını verənə qədər araşdırma və qarşılaşdırma edə bilmək üçün zamanı genişləndirir.
Araşdırmada üstəlik pərakəndə sektorundakı qabaqcıl şirkətlərin yeni müştəri tənliyində rəqabətini qoruya bilməsi üçün aşağıdakı strateji sualları cavablamağının vacib olduğunu bildirir.
- Müştərinin iqtisadi qayğılarına cavab vermək üçün məhsul, kanal, tədarük zənciri kimi sahələrdə hansı təkmilləşdirmələr edilə bilər?
- Çoxkanallı idarəetmədə hansı strategiyaya əməl edilməlidir? Bunun üçün necə əməliyyat modeli qurğulanmalıdır?
- Gələcəyin pərakəndə satışında rəqiblərdən fərqlənmək üçün müştəri mərkəzli təcrübəni necə tərtib etmək olar?
- Sosial media və yeni rəqəmsal texnologiyaların kommersiya faydalarına necə çevrilə biləcəyi
- Davamlılıq üçün şirkətlər və müştərilər nə qədər hazırıq? Hazır olmaq üçün nələr edilməlidir?
Mənbə: www.gidaperakendecileri.org